Pernai panašiu metu keliavome į kalnus, kur labai norėjosi sugrįžti. Šįkart mūsų kelionės tikslas panašus – Joho nacionalinis parkas ir aplink esančios žiemą privažiuojamos gamtos grožybės.

Pakeliui pravažiuojame badlands – erozijos išgraužtus šlaitus.

Čia esantis Drumheller miestelis, žinomas kaip pasaulio dinozaurų sostine, garsus savo muziejais, iškasenomis ir didžiausia pasaulyje – 26 metro aukščio – dinozauro skulptūra.

Bet deja kelias iš Saskatūno ilgas – beveik devynios valandos – tad dinozaurus paliekame kitam kartui.

Į pavakarę pasiekiame savo tikslą – sodybą šalia Kicking horse upės.

Pirma diena: vėl ant slidžių ir snieglenčių

Visą ateinančią dieną praleidome Lake Louise slidinėjimo kurorte, kuris pernai paliko labai gerą įspūdį.
Vaizdas nuo Eagle Meadows trasos. Tarp kalnų matosi užšalęs Luizos ežeras.

Antra diena: ant “kačių” į kalnus

Sekantis rytas vėl pasitiko šiltu ir saulėtu oru. Šiandienos planuose – aplankyti netoliese esančius pažintinius takus.

Pradėjome nuo Hoodoo creek, vos 10 min. kelio. Privažiavimas prie tako pradžios žiemą uždarytas, ir apskritai pats takas yra mažiau populiarus, todėl pirmus kilometrus teko bristi per mažai numintą sniegą.

Galiausiai pasiekėme upelį, kur prasideda tikrasis takas, kylantis aukštyn kelis šimtus metrų.
Norėdami patausoti jėgas ir laiką kitiems dienos planams, nusprendėme neiti iki galo, bet net ir pusiaukelėj netrūko gražių vaizdų.
Pasikeitę šlapias kojines pasukome prie Emerald ežero, link kurio įdomi stotelė – natūralus tiltas.
Kai viskas užšalę, galima įlįsti į tarpeklį tarp vandens išgraužtų akmenų.
Kaip ir daugelyje čia esančių ežerų ir upių vanduo žavi savo žaliai melsva spalva.
Toliau važiuojame prie Emerald ežero, ant kurio kranto – prabangus restoranas.
Ežeras vis dar tvirtai užšalęs, nuvaikščiotas lygumų slidinėtojų. Kitapus ežero kažkas žygiuoja.

Trečia diena: Johnston kanjono kriokliai ir Banfas

Pasiekiame aukštutinius krioklius. Nuotraukos apatiniame dešiniame kampe matosi alpinistas.
Norėtųsi čia grįžti ir vasarą.
Pasistiprinti ir atšvęsti gimtadienį važiuojame į šalia esantį Banfą – vieną populiariausių čia esančių kurortinių miestelių.

Paskutinė diena: ir vėl į trasą

Vaizdas nuo Marmot trasos.

Pagrindinis šios kelionės tikslas visgi buvo slidinėjimas, todėl paskutinę kelionės dieną tam ir paskyrėme.

Slidinėti čia patinka tiek naujokams, tiek patyrusiems, tad ir ateityje norėtųsi būtent čia ir sugrįžti, nors tuo pačiu norisi patraukti į dar nematytas vietas…

Dienos pabaigoje dar aplankome kelias Lake Louise miestelyje esančias parduotuvėles.

Įdomiausia iš jų – mineralų ir brangakmenių parduotuvė.

Savaitė kalnuose, kaip ir tikėtasi, prabėgo labai greitai. Tikiuosi sugrįžti kitais metais!